loading...
پارسیان دانلود | نرم افزار , بازی , موبایل , عکس
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 198 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

در این نوشته مجموعه تصاویر پشت زمینه (Wallpaper) امام حسین علیه السلام را به مناسبت ماه محرم و صفر آماده نموده ایم.

 zq8ytzs8sp72bk50lggi.bmp

به همه جا رنگ محرم دهید! در این مجموعه عکسها، ۱۷۶ تا از والپیپرهای گلچین شده محرم ترتیب شده و آماده دانلود رایگان گردیده است. این تصاویر با فرمت JPG از کیفیت و اندازه مناسب برخوردار بوده و به آسانی میتوانید از این تصاویر به عنوان تصویر پشت زمینه دیسکتاپ خود استفاده کنید و لذت ببرید و یا طراحان گرافیک از این تصاویر در امورات گرافیکی خود بهره ببرند.

 

براي دانلود فايل به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

رضا بازدید : 187 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

آموزش ویندوز ۸ به صورت تصویری عنوان کتابیست که در این نوشته بر روی سایت پی سی ای اف قرار گرفته است. قبلا در لینک دانلود Windows 8 این ویندوز را برای دانلود آماده نموده و معرفی کرده بودیم، و در لینک آموزش نصب Windows 8 ، آموزش نصب این ویندوز را آماده تهیه دیده بودیم؛ حال احساس میگردد تا آموزش کامل تصویری ویندوز ۸ نیز در سایت قرار گیرد، زیرا این ویندوز هم اکنون به یکی از پرطرفدارترین، محبوبترین و پر استفاده ترین سیستم عامل های حال تبدیل شده است، و قادر بودن استفاده از این سیستم عامل برای هرکاربر لازم و ضروریست.

lq8c7mu8qqujp5o3v4.jpg

براي دانلود فايل به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

رضا بازدید : 311 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

متن های موجود در نرم افزارهای نصب، پنجرهای گفتگو، منوها، عناوین و سایر قسمت ها در این بسته ترجمه شده است. متن هایی که در این بسته ترجمه نشده به دلیل زبان اصلی Windows 8 است؛ بطور مثال اگر یک نسخه چینی ویندوز ۸ را خریداری کنید بعضی از قسمتها و متون به زبان چینی خواهد بود. همچنین این بسته بخش زبان فارسی ویندوز ۸ است. در فایلی که برای دانلود قرار داده شده دو بسته زبان یکی مناسب برای سیستمهای ۳۲ بیتی و دیگری برای سیستمهای ۶۴ بیتی قرار داده شده است؛ جالب است بدانید شما میتوانید بسته های سایر زبانها را از مایکروسافت دانلود کنید، نصب کنید و هر کدام را که خواستید به صورت دلخواه فعال کنید.

 

67hjxdxjhte766dpj6l8.jpg

براي دانلود فايل به ادامه مطلب برويد...

رضا بازدید : 218 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)
خدا را شاکریم که اجازه داد یک محرم دیگر زنده بمانیم و برای دل خودمان هم که شده عزاداری کنیم. عزاداری برای کسی که با خونش اسلام را برای همیشه تاریخ بیمه کرد. برای حسین(ع) و یاران باوفایش که جنگیدند و نشان دادند که خون همیشه بر شمشیر پیروز است. امشب شب اول محرم است ؛ محرمی که خداوند به واسطه شهادت بهترین بندگانش برای همیشه تاریخ غم و اندوه را به دل همه جهانیان نشاند. نه فقط شیعه ها بلکه اهل سنت ، مسیحی و یهودی همه برای این ماه عزیز ارزش فراوانی قائل هستند ؛ ما که شیعه علی و فرزندانش هستیم می بایست با عزاداری هایمان دل بی بی دو عالم را شاد کنیم. امشب شبی است که به حضرت مسلم (ع) اختصاص دارد. مسلم فرستاده امام حسین (ع) که به دست کوفیان نامرد به شهادت رسید ؛ کوفیانی که در زمان علی (ع) او را هم با جهل و نادانی خود به شهادت رساندند تا برای همیشه تاریخ کوفه شهر نامردی و بی وفایی لقب بگیرد. در شب اول محرم ظهور امام زمان (عج) را خداوند طلب می کنیم. در این شب عزیز ما را هم بسیار دعا کنید که محتاج دعای همه شما عزیزان هستیم.

آپلود عکس

براي دانلود فايل به ادامه مطلب برويد...

رضا بازدید : 208 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد، برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود، حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 2 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آپدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2013 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

آپلود عکس

 

براي دانلود فايل و ملاحظه توضيحات تكميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 659
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 60
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 259
  • بازدید ماه : 2,427
  • بازدید سال : 37,032
  • بازدید کلی : 645,200
  • نرم افزار های کاربردی