loading...
پارسیان دانلود | نرم افزار , بازی , موبایل , عکس
آخرین ارسال های انجمن
پیام بازدید : 211 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

یکی از مشکلاتی که نرم افزارهای آنتی ویروس دارند از کار افتادن License و آپدیت نشدن است که این مساله به خاطر استفاده همزمان تعداد زیادی از کاربران از یک کد و یا License فایل است که باعث می شود شرکت سازنده بعد از مدتی آنها را BlackList نماید و عملا امکان آپدیت دیگر وجود نخواهد داشت.به همین خاطر در این بخش آخرین License فایلهای نرم افزار Kaspersky را قرار می دهیم.کافیست آنها را دانلود و نرم افزار را با استفاده از آنها آپدیت نمایید.

 

رضا بازدید : 260 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

حدود یک سال پیش اپل در کنفرانس سالیانه‌ی WWDC خود از آخرین اپلیکیشن‌اش برای iOS پرده‌برداری کرد. iPhoto که قبل از این هم در مکینتاش کاربران اپل با آن آشنایی داشتند، اپلیکیشنی است برای مدیریت عکس‌های شما و ایجاد تغییرات و افکت‌های زیبا در آن‌ها. این اپ که توسط خود اپل منتشر شده همانند بقیه‌ی محصولات اپل از ظاهری زیبا و نسبت به کاربردش ساده بهره‌مند است و شاید بتوان گفت لذت ایجاد تغییرات در عکس‌ها را برای شما از هر زمان بیشتر خواهد کرد.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های مالتی‌تاچ و با حرکات ساده‌ی دستان بخش‌های مختلف عکس را دست‌کاری کنید، یا می‌توانید برای عکس‌هایتان آلبوم‌هایی درست کنید و عکس‌ها را به‌بهترین شکل دسته‌بندی کنید یا حتی عکس‌ها را در قالب یک داستان در کنار هم بگذارید و به‌اصطلاح یک جورنال ایجاد کنید.

لطفاً دقت داشته باشید برای نصب این اپ باید iOS 5.1 یا بالاتر داشته باشید و این اپ فقط بر روی آیفون ۴ و بالاتر و آیپد ۲ و بالاتر قابل اجراست. (این اپ بر روی آیپاد تاچ نسل ۴ و نسل‌های قبل‌تر قابل نصب نیست). همچنین ورژنی که برای دانلود قرار داده شده ۱.۰۱ است.

عکس

براي دانلود فايل به ادامه مطلب برويد...

ho3ein بازدید : 360 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

.

فیلم امکانات جدید و راهنمای استفاده از این نرم افزار را می توانید از همین پست دریافت نمایید.

TechSmith Camtasia Studio 8 یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصا آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مونیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ایست . حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است  Camtasia Studio Screen Recorder که از سافت ۹۸ دانلود میکنید راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
رضا بازدید : 204 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)

تا قبل از انتشار Sygic برای ایران، هیچ شرکت معتبر فعال در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های مسیریابی نقشه‌ای برای ایران ایجاد ننموده بود. ولی Sygic برای اولین بار اپلیکیشن مختص مسیریابی در ایران را برای آیفون و آیپد عرضه نمود که از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به راهنمای صوتی مسیر‌ها و داشتن اکثر اماکن مهم شهرهای اصلی ایران اشاره کرد. همانطور که اشاره شد این اپلیکیشن دارای دو محیط انتخابی انگلیسی و فارسی است و همچنین راهنمای صوتی مسیریابی آن نیز دارای دو صدای فارسی زن و مرد است. در کل این اپلیکیشن گزینه‌ای است مناسب برای کسانی که نیاز به مسیریابی در شهرهای گوناگون به زبان فارسی دارند.

مثقال

 

براي دريافت فايل به ادامه مطلب مراجعه نماييد...

پیام بازدید : 235 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (1)
Techsmith SnagIt

SnagIt 11.1.0.248 ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود . حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

 

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 95
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 659
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 5,973
  • بازدید سال : 40,578
  • بازدید کلی : 648,746
  • نرم افزار های کاربردی